İnoksanshop’a nasıl üye olabilirim?
Web sitemize üye olmak için ana sayfamızda yer alan https://www.inoksanshop.com.tr/UyeOl.aspx linkine tıklamanız yeterlidir. Üyelik bilgilerinizi doğru ve eksiksiz doldurmanız iletişim, hizmet ve ulaşım problemleri oluşmaması açısından çok önemlidir. Üye olmanız herhangi bir yükümlülük altına girdiğinizi ifade etmez. İnoksanshop üyelik sözleşmesine, ana sayfamızın alt bölümünde bulunan “sözleşmeler” sekmesinden ulaşabilirsiniz. Dilediğiniz zaman üyeliğinizi sonlandırma hakkına sahipsiniz.
Ancak alışveriş yapmadan önce “ön bilgilendirme formu” ve “mesafeli satış sözleşmesini” dikkatle okuyunuz.
Sipariş verebilmek için üye olmam şart mı?
Hayır, satın alma işlemi yapmak için üye olmanız gerekmemektedir. Sipariş ekranında gerekli bilgileri vermeniz yeterlidir.
Şifremi unuttum/bilmiyorum ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuysanız veya bilmiyorsanız üye girişi sekmesinde bulunan https://www.inoksanshop.com.tr/SifremiUnuttum.aspx linkini tıklayarak şifrenizi yenileyebilirsiniz.
Ödeme kanalları nelerdir?
Şu an için kredi kartlarına peşin, taksitli veya havale ödeme olanağı veriyoruz. Ayrıca 2 taksite kadar vade farkı inoksanshop tarafından karşılanmaktadır.
Satın alınan ürünlerin sevkiyatı nasıl olacak?
Ürünlerin sevkiyatı müşterilerimizin kapı adreslerine kadar yapılacaktır. 600 TL ve üzeri alışverişlerinizde sevkiyat gideri İnoksanshop tarafından karşılanmaktadır.
Siparişimi nasıl takip ederim?
Siparişlerinizi Hesabım --> Siparişlerim bölümünden takip edebildiğiniz gibi https://www.inoksanshop.com.tr/siparistakip.aspx#/Hesabim-Anasayfa linkini tıklayarak mail ve sipariş numaranız bilgilerinizi girerekte takip edebilirsiniz.
Müşterilerimiz site ile ilgili bir sorun(sevkiyat-ödeme vb.) ile karşılaştığında kimden destek alacak?
2015 yılında kurulan ve sektörün ilk profesyonel kuruluşu olan çağrı merkezimiz müşterilerimize destek sağlayacaktır. 0850 290 4400 no’lu çağrı merkezimizden 6’yı tuşlayarak müşteri temsilcimize ulaşabilecekler.
Satılan ürünlerin teknik desteğini hangi kuruluş verecek?
İnoksan’ın 40 yılı aşkın tecrübesiyle oluşturduğu teknik seviyeyle meydana gelen yetkili servis ağı, ülkenin her yanında siz müşterilerimize hızlı ve etkin hizmet verecektir. Satın aldığınız ürün ile ilgili kurulum – bakım – onarım hizmetleri İnoksan Servis Ağı ile verilmektedir.
Sadece profesyonel müşterilere mi hizmet vereceksiniz?
Hayır, her türlü kesimdem müşteri sitemizden alışveriş yapabilir. evinde profesyonel / yarı profesyonel bir kahve makinası kullanmak isteyen ve bunun getirdiği kaliteye ulaşmak isteyen son kullanıcı müşterilerde İnoksanshop’dan ürün alabileceklerdir. Bu örneği geliştirmek istersek, puro ile ilgili özel merakı olan bir müşterimiz, yine puro için özel olarak imal edilen soğutuculara sitemizden kolaylıkla ulaşabilir.
Satılan ürünlerin garanti süresi ne kadardır?
İnoksanshop tarafından satılan ürünler profesyonel kullanım için tasarlanmış ve hizmetinize sunulmuş cihazlardır. Bu ürünler için aksi belirtilmediği sürece 2 yıllık garanti süresi İnoksan tarafından siz değerli müşterilerimize sağlanmaktadır.
Ürün eğitimi ile desteğiniz ne boyutta olacaktır?
Müşterilerimiz, ürün ile ilgili kullanım ve pişirme eğitimleri için 0850 290 4400 no’lu çağrı merkezimizden 6’yı tuşlayarak bilgi alabilirsiniz.